RSS
------------------------------------------------------------
Photobucket

Sahabat Rakan Teman

Shakir Zufayri Filed Under: Labels: ,
Assalamualaikum...

Tahun ni thn terakhir aku kat MOZAC. Korang x de rase sedih ke...Sebab tinggal baper bulan lagi kite akan berpisah. Kita semua da kenal 5 tahun. Satu tempoh yang memang lama. Macam2 kenangan kita da buat. Takkan nk biar macam tu je. Aku berharap sangat, walau jauh mane kita pegi, oversea ke, dalam Malaysia ke, jgn lupe contact. Siapa2 yang x der facebook 2 buat r. Biar kita x putus hubungan. Yang ade handphone bagi nombor. Sementara masih ada masa ni, sama2 la kita semua rapatkan lagi ukhuwah yang terbina ni. Banyak lagi program yang melibatkan Form 5 2010. F5 2010 macam 1 keluarga. Bawaklah camera bagi sesiapa yang ada. Biar kita boleh ingat balik bila kita da tua nanti. Gambar dengan teman sangat berharga. Kalau kita tengok bila dah tua nanti, mesti rasa sebak, rasa macam nak lalui balik pengalaman tu semua. Banyak gelak tawa dan tangisan kita dah tempuh. Semua 2 sangat bermakna bagi kita semua. Time barbeque jalinan kasih, pasca PMR, Praktikal Haji, Sambut hari jadi batch dan macam2 lagi semua buat ak rasa makin rapat dengan kawan. Tolong keep in touch. Wassalam. Gud lark SPM. Aku letak r skit2 gamba kenangan.







P/S: AKU ADA CADANGAN, KITA BUAT SATU ACCOUNT PHOTOBUCKET UNTUK BATCH KITA. SAPA2 ADA GAMBAR, KITA UPLOAD N BOLEH SHARE. TOLONG BAGI FEEDBACK KAT AKU. AK NAK TAU PENDAPAT KORANG.

| edit post

0 Responses to "Sahabat Rakan Teman"

Post a Comment

....

Photobucket