RSS
------------------------------------------------------------
Photobucket

Go MOZAC KNIGHTS!!! yeah

Shakir Zufayri Filed Under: Labels:
Salam Alaik,






Akhirnya sampai gak mood aku utk update blog yang x seberape nih....

Senanye, HKSBP zon selatan baru je habis... Macam biasa la, aku dalam wakil skola untuk Basketball. Untuk tahun ni, Knights x sekuat team tahun lepas, tapi, kitorang akan jadi kuat. Aku dapat rasakan bahang PHT. Nak beat sumer team kat situ. so this year, PHT kat pasir puteh. Travel jauh tu....

K, stick 2 da story.
HK zon sel tahun ni kat SAMURA.
Grouping utk Knights same2 dgn STJ, SBPIJ, and SAINS JOhor.
Alhamdulillah,
Semuanya ktorang klhkn, cume performance x brape bagus. Lagi2 tyme first match. LAwan STJ. Game memang terok habis. Kitorang menang lebih 1 point je. Mmg bad game r time tu. Tapi, the next game bru kitoang nmpk game. So, bleh kt kitorang mng besar gak r.

Then, kitorang diundi untuk second grouping. Alhamdulillah, Kitorang dapat group yang masyuk r. Smapl ngan Saser. Dipendekkan cerita, Knights terus mara dengan menang 2 game 2. Kami pun mara ke Final. In final kitorng jumpe SDAR. Da 3 tahun final jumpe team yang sme.

Malangnye,
Kitorang kalah game 2.
performance aku memang terok sangat. paling terok dalam semua game yang aku penah main start tahun lepas. Aku x score 1 point pon dalam game 2. SDAR mmg tough, tapi senanye team Knights boleh buat, cuma belum smpi msenye. dalam semua game, KNIGHTS conferm buat silly mistake. Bukan sikit, banyak sangat. 2 antara sebab kitorang x perform well dalam semua game.

so, kitorang balek MOZAC dengan silver medal balek dengan azam baru kat pasir putih nanti. UTK MEREBUT PIALA HAMDAN TAHIR. So, ak nak practice lebih lagi biar kecut semua team kt national.

| edit post

0 Responses to "Go MOZAC KNIGHTS!!! yeah"

Post a Comment

....

Photobucket