RSS
------------------------------------------------------------
Photobucket

Berlari Merentas "Taman"

Shakir Zufayri Filed Under: Labels: ,
Assalamualaikum w.b.t

Semalam 11 Julai,

Sekolah ak ade mengadakan pertandingan merentas desa.
Mula lebih kurang pukul 8 dan habis dalam pukul 11 camtu.
Trek merentas desa cuma pusing2 taman muzaffar shj...
x de lah jaoh mne...lebih kurang 4 km..
tapi, memandangkan aku sakit kaki, aku x dapat nak berlari ..
cume sempat tubuhkan kelab persiaran je..
walaupun berjalan kaki dari awal smpi habis, peluh tetap menitis di seluruh kepala..penat la juga...pancit sbb da lame x exercise..

Aper yang seronok nye ak dapat tengok keindahan dan senario waktu pagi penduduk taman muzaffar...ade yang berjoging dan sebagainya. Suasana agak nyman dan selesa tanpa ganguan. Sempat la juga aku amik gambar budak2 yang lari 2.

walaupun berjalan kaki dari awal, ak tetap dapat cip. Boleh la mnyumbang sedikit markah rumah...hehe

keputusan keseluruhan.
1. syahbandar
2. bendahara
3. laksamana
4. rumah aku[temenggung]

agak terkilan sebab rumah sukan ak kalah...
tapi x per...
aku tetap bersyukur dengan ketentuan ILLAHI
cube lagi tahun dpan.

PETANG

Pd sebelah petang ada lawatan pengawas dari SBPI Gopeng. Kami pengawas f 4 menyambut kedatangan rombongan tu yang baru habis bersiar2 di Melaka. Pada malamnya pula ade 1 perkongsian antara pengawas MOZAC dan pengawas SBPI Gopeng. Setelah tamat, kitorang sempat bergambar dan rombongan itu pulang ke Perak malam tu jugak kerana ada hal yang tak dapat dielakkan..

| edit post

0 Responses to "Berlari Merentas "Taman""

Post a Comment

....