RSS
------------------------------------------------------------
Photobucket

HKSBP Zon Selatan

Shakir Zufayri Filed Under: Labels: ,
Assalamualaikum.
Hk tahun nih berlangsung din SBPI Jempol.
Kebetulan dalam minggu tuh aku BZ jadi x dpt la nk datang.
Satu petang, selasa petang, Anep sms ak,
"weyh k, datang r esok mozac msuk final lawan SDAR"
ak pun mati-mati ingat masuk final. Then ak ajak ar akmal nak tengok Final. Ak drive ar smpai Jempol sana. Dengan jalan berliku-liku, bawak pulak kereta manual, memang lenguh.

Sampai je kt skola cina, ak masuk dewan tuh, nampak memang mozac tgh lawan SDAR. Pastuh aku duk kat bench, Anep cakap kat aku,
"Ko nak tahu satu fakta x?"
"ape die?"
"NI SEMIFINAL"




pergh, hidop2 ak kene tipu. tapi x pe lah, Asal da datang, tangok jer la.
Pagi tuh mozac kalah lawan SDAR. SO msuk round 3rd and 4th.
match 3rd 4th petang tuh. so, gap mase tuh ak fill dengan bermain basket,
sampai tegolek kt lecak. lutut smpai bawah sume calar2. Pedih yang amat.
Sambung balek maen. Haha. Ak kental!




Petang MOzac lawan SAKTI. Tengok play diorang kene bantai SAKTI tuh. Bagus la. Terer pulak budak ni main, tadi kene Bantai dgn SDAR. Alhamdulillah. Conclusionnye, yg pergi kebangsaan tahun ni ialah Sdar dan SELANDAR!! 
ak memang x pecaye selandar boleh pergi. Tapi x pelah, Mungkin diorang da buat Solat hajat banyak kot.




Wallahualam.

| edit post

0 Responses to "HKSBP Zon Selatan"

Post a Comment

....