RSS
------------------------------------------------------------
Photobucket

Home Sweet Home!

Shakir Zufayri Filed Under: Labels:
Assalamualaikum!
Satu bende aku nak kongsi.
Skarang, rumah ak sudah berubah WARNA!!!
dengan Kerjasama Syarikat Natural Prospect dan NIPPON PAINT,
kini rumah yang ber'kulat' 
sudah berkilat
WEATHERBOND!!!
haha...
Pandangan dari luar! 90% completed!
Ak pun turut sama dalam operasi mencantikkan lagi rumah
walaupun
aku cuma cat kayu aje.
haha..
tapi boleh la jugak..
DAPAT DUET!
Hasil kerja aku! Papan nih untuk buat loteng kat tingkat atas.
Kayu yang ak dah siap cat. Sakit pinggang oi!
Warna cat untuk luar ialah gabungan hijau muda dan coklat.
Pelik gak combination nyer..
bahagian luar tapi dalam pagar..cmner tuh??
tapi
bila dah siap baru tahu
betapa indahnya rumah aku.
Rumahku Syurgaku!
Sebelah luar. Pagar warne coklat hijau!
Kerja mengecat masih diteruskan! [tapi tu bukan aku!]
  sekian
 Wassalam.

| edit post

0 Responses to "Home Sweet Home!"

Post a Comment

....

Photobucket