RSS
------------------------------------------------------------
Photobucket

Rindu Terhadap Bacaanmu.

Shakir Zufayri Filed Under: Labels: ,
Rindu aku terhadap bacaan Imam Masjid Al-Haram ketika solat semakin membuak-buak. Teringin aku untuk pergi lagi Ya Allah. Bacaan Syeikh, walaupun panjang, tapi x terasa penat pun. Begitu asyik mendengarnya. Tenangnya fikiran aku. Kadang-kala Syeikh menangis ketika membaca surah di dalam solat. Terharunye Ya Allah. ''Kerana dia takut akan Engkau dia menangis Ya Allah''.

Solat tarawikh hari ini, imam di musolla taman aku ialah saudara...............(rahsia)hehe. Suaranya juga agak merdu.

''Ya Allah kurniakan aku bakat suara dan bacaan Al-Quran yang betul'' .

Slh Seorang Imam Masjid Al-Haram Syeikh Abdul Rahman Al-Sudais


dan 1 lagi Imam masjid ialah Syeikh Saud Al-Shuraim.




| edit post

0 Responses to "Rindu Terhadap Bacaanmu."

Post a Comment

....

Photobucket